środa, 10 września 2014

Moje jesienne nowości ESSIE



Dziś pora na post o lakierach.
Jakiś czas temu uwielbiałam kupować lakiery i zazwyczaj interesowały mnie kolory (im więcej tym lepiej) a nie marka. Teraz zwracam uwagę również na jakość i to może wyda się dziwne ale kupując lakier Essie, czy Sally Hansen, wiem że te lakiery zostaną ze mną na dłużej i zawsze chętnie po nie sięgam. 


Pomału przygotowuje się na sezon jesienny, ale już teraz maluje paznokcie na ciemniejsze kolory, bo chyba takie lubię najbardziej.
Dziś pokażę Wam moje typy na jesień, jeśli chodzi o Essie. Każdy z nich rozprowadza się bajecznie i starczają dwie cienkie warstwy,które wydobywają piękny kolor lakieru. 
Same oceńcie, a może któryś przypadnie Wam do gustu??

1. Pierwszy od lewej to Bahama mama - bardzo znany, dawno chciałam go mieć:)Idealny śliwkowo - wrzosowy kolor.



Rozprowadza się rewelacyjnie, pięknie błyszczy.









2. Kolejnym ( środek) lakierem jest sole mate,( podobny do bahama, ale ciemniejszy i wpadający bardziej w wiśnie) który ma niezwykłą głębie koloru. Jest jednocześnie wiśniowy i śliwkowy.Ciężki do opisania a jednocześnie bardzo klasyczny i elegancki.

















sole mate - to mój faworyt:)




3. To kolor, który ma kolor czekolady, dokładnie tak jak się nazywa- chocolate cake






























Mam nadzieję, że chociaż troszkę Was zainspirowałam:)
Jeśli macie jeszcze inne propozycję kolorów na jesień chętnie poczytam:)

Pozdrawiam:)
madzia:*








11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zgadza się:):), sprawdź sobie przy okazji sole mate..:) cudny:)

      Usuń
  2. Fajne kolorki sobie wybrałaś. Czekoladowy mnie oczarował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Taka czekolada jest mało spotykana, dlatego się zdecydowałam na zakup. Ostatnio widziałam że w Hebe jest promocja, kup 2 - 1 gratis. ( z kartą hebe) :):) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  3. Cudowne, uwielbiam takie odcienie na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również:) w ciemnych odcieniach czuję się najlepiej:):)

      Usuń
  4. Cudowne:) Chętnie bym sobie kupiła, ale mam postanowienie o wykańczaniu starych lakierów. Może jak będzie fajna promocja w hebe to kupię "na zaś". Jak dla mnie essiaki są naprawdę świetnej jakości i warto w nie zainwestować. Takiego wyboru kolorów nie ma chyba żadna firma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te 3 z czystym sumieniem mogę polecić. Pięknie się rozprowadzają itp. Natomiast również trzeba uważać z essie bo bywają kolory, konsystencje, które ciężko się rozprowadzają lub mają inna konsystencje, nie aż tak kremową.

      Usuń
  5. Hmm...kusi mnie ten kolorek bahama mama, muszę się przy najbliższej okazji w niego zaopatrzyć;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bahama mama jest śliczny, idealny na jesień:)

      Usuń
  6. U mnie odcień "decadent dish' nie schodzi z paznokci :)
    Iealne dopełnienie jesiennych 'outfitów' :)

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń