wtorek, 8 grudnia 2015

Konieczny zakup


Witam cieplutko:)
Powiem szczerze, że nieprzemyślane zakupy robię rzadko, ale zdarza się, że coś wpadnie mi w oko i ląduje w koszyku. Jednak odkąd zaczęłam robić zakupy bardziej świadomie, takie sytuacje zdarzają się sporadycznie, albo jak w tym przypadku przymusowo.


Dlaczego zakup tego produktu był przymusem?
Kłopoty z cerą, przesuszenia itp, możecie zupełnie wykluczyć, choć poniekąd te rzeczy są ze sobą powiązane. Zakup tego konkretnego kremu nie był przymusem, jednak jakiegoś kremu do twarzy już tak. 
Dlaczego? Jakiś czas temu zrobiłam większe zakupy w sklepie The Body Shop. W moim koszyczku znalazł się między innymi krem nawilżający z witaminą E. Skończywszy krem z Orientany o którym wspominałam tuta jklik ( byłam z niego bardzo zadowolona) zabrałam się za testowanie kremu z TBS. 
Jeden dzień, drugi niby ok. Kolejne dni.. tylko gorzej.. ale o tym innym razem. Byłam bardzo zdziwiona, gdyż tonik z tej serii fajnie się u mnie sprawdza. 
Musiałam zmienić ten witaminowy wynalazek, bo przesuszał mi skórę, jak też zauważyłam czasami szczypał w twarz. Mój mąż miał te same obiekcje. 
Przesuszenie było najbardziej widoczne.

W sezonie zimowym moja skóra wymaga mega nawilżenie, zresztą jak każda. 
Będąc w Superpharm zauważyłam zniżki na markę dermedic KLIK, o której słyszałam, ale nie miałam nigdy przyjemności używać. 


Krem był w promocji za 17 zł. Czytałam etykietę, wpadł do koszyka, zapłaciłam, wróciłam do domu, otwieram, smaruję twarz. I? I zaskoczenie. Miłe zaskoczenie, które trwa do dzisiaj:)
Krem mimo opisu i tego że powininen mieć gęstą, zwartą i zbitą konsystencję, jest lekki jak lotion. Nie ma zapachu, świetnie nawilża i już po dwóch czy trzech zastosowaniach suchość zniknęła. A dodatkowo nadaje się również pod makijaż. Stosuje go prawie tydzień, tak więc to moje pierwsze wrażenia. Jednak są bardzo pozytywne. Mieliście coś z tej firmy?? Słyszeliście o tym kremie?



4 komentarze:

  1. Miałam kiedyś balsam i jakiś żel czy coś w stylu żelu i byłąm zachwycona tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero zaczynam się jej przyglądać:) Ciekawa jestem ich serum.

      Usuń
  2. Teraz używam kremu do twarzy na dzień Dermedic. Ma filtr 15 i bieli skórę. Trzeba odczekać chwilę aż się chłonie. Ale za to pięknie nawilża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten nie bieli. Jestem w szoku, bo świetnie nawilża i jest lekki a bardzo treściwy:)

      Usuń