środa, 16 marca 2016

Go Cranberry - olejek do demakijażu - pierwsze wrażenia:)


Cześć:)
Dziś kilka słów o mojej nowości:):)
Zastanawiałam się długo nad wyborem kolejnego olejku do mycia twarzy po  Origins. ( choć tego zostało mi jeszcze całkiem sporo).
Pierwotnie w moim koszyku miał znależć się olejek z firmy L'occitane. Jednak uznałam, że lepszą alternatywą będzie wypróbowanie czegoś tańszego. 
Chciałabym zrobić dla Was porównanie dwóch produktów.Tego droższego i tańszego. 


Przygotowując się do testów zwracałam uwagę na:
zapach
konsystencję
skuteczność
delikatność
skład
Tak na prawdę te cechy są dla mnie najważniejsze. 
Pierwsze testy jak najbardziej na plus:)

cena olejku to około 30 zł

Moje pierwsze spostrzeżenia:
- ma bardzo treściwą, olejkową konsystencję
- przyjemny zapach, choć troszkę mógłby być mniej intensywny( dla mnie pachnie jak proszek do prania :):):))
- ma bardzo dobry skład
- bardzo dobrze nawilża skórę po całym demakijażu
- nie mam uczucia lepkości - jest nawilżona i mam wrażenie odżywiona
- cienie do powiek zmywa bardzo dobrze, ale trudności pojawiają się przy tuszu do rzęs ( co dla mnie nie jest dużym minusem - gdyż i tak demakijaż oczu zaczynam od płynu micelarnego)
- nie szczypie w oczy
- jedna pompka jest wystrczająca do rozprowadzenia na całej twarzy
- nie podrażnia skóry
- może powodować delikatną mglę, w zależności czy produkt wpadnie nam do oka z dodatkiem wody

Pierwsze wrażenie co do olejku jest pozytywne. Zobaczymy jak będzie się spisywał dalej i czy wygra, czy przegra ze słynną oliwką z Origins:) Filmik zapewne ukaże się za kilka tygodni:)

A Wy czego używacie do demakijażu i oczyszczania twarzy?

3 komentarze:

  1. Hej Madziu, ja używam rano emulsji micelarnej firmy Anida, jest bardzo delikatna. A wieczorem żelu tymiankowego Sylveco lub pudru myjącego z MakemeBio.
    Polecam wszystkie produkty.
    Zastanawiam się nad olejkiem z Resibo. Ich kremy na dzień z spf odżywczy i pod oczy u mnie sie średnio sprawdził wiec sama nie wiem.

    Mam propozycję na kolejny filmik, ale nie wiem co Ty na to, jak to widzisz? Może pokazałabyś swoje zakupy ubraniowe na wiosnę? Albo opowiedziała gdzie lubisz kupować urania, jakie sklepy polecasz?
    Dzisiaj obejzałam Twoje dwa ostatnie filmiki:) Miło się Ciebie słucha i ogląda podczas sobotnich porządków:)

    Pozdrawiam miłego weekendu, Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu za przemiły komentarz.. :) żel z tymiankiem również u mnie sie sprawdził.. 😊 firma mąkę me bio od dawna mnie kusi może na coś się skuszę w sezonie letnim.
      CO do filmiku bardzo fajny pomysł jednak nie wiem kiedy by się on pojawił bo w najbliszym miesiącu nie planuje większych zakupów.. jak mi się coś więcej uzbiera to nagram 😊 na kanale jest film z tym jak i czym kieruję się przy wyborze ubrań.

      Usuń
    2. Dziękuję Kasiu za przemiły komentarz.. :) żel z tymiankiem również u mnie sie sprawdził.. 😊 firma mąkę me bio od dawna mnie kusi może na coś się skuszę w sezonie letnim.
      CO do filmiku bardzo fajny pomysł jednak nie wiem kiedy by się on pojawił bo w najbliszym miesiącu nie planuje większych zakupów.. jak mi się coś więcej uzbiera to nagram 😊 na kanale jest film z tym jak i czym kieruję się przy wyborze ubrań.

      Usuń