wtorek, 29 marca 2016

Nowości do włosów

Moje dwie nowości do włosów. 
Szampon i odżywka z firmy O'Herbal. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie i tym bardziej jestem ciekawa ich działania.



Szampon do włosów ma nadawać witalności i wzrost włosom. W szamponach szukam przede wszystkim tego żeby nie obciążały moich włosów, nie podrażniały skóry głowy, nie wysuszały jej i tym samym nie powodowały łupieżu.



Czego oczekuje od odżywki???
Pierwszą rzeczą to przede wszystkim, żeby włosy nie były "tępe" po jej użyciu. Głównie chodzi mi o wygładzenie, nadanie blasku i pięknym zapachu. Miło by było gdyby włosy się nie elektryzowały i łatwo sie rozczesywały. Jeśli chodzi o odżywienie to ciężko o tym  mówić używając jej tylko na końce lub na połowę włosów.



Produkty wyglądają bardzo ciekawie, dodatkowo to kosmetyki polskie bez sls i dodatkowych niepotrzebnych składników. 
Znacie te produkty???
 Ja mam duże oczekiwania  co do tych produktów. Niebawem zacznę ich stosowanie i na pewno napiszę o moich wrażeniach. 

6 komentarzy:

  1. Świetny blog ! Trafiłam do Ciebie poprzez filmiki od których się uzależniłam, jesteś bardzo inspirującą osobą !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję😘😘😘😘 to bardzo motywujące😊😊😊

      Usuń
  2. Firma Elpha Pharm produkuje wiele produktów, które są w sprzedazy w Rossmanie. Firma ta jest bliźniacza siostra Green Pharmacy, którje kosmetkyi znajdziesz i w Rossamnie i Biedronce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nigdy o tej marce nie słyszałam, ale na ten szampon i odżywkę sama bym się skusiła:)

    OdpowiedzUsuń