poniedziałek, 7 marca 2016

Nowy puder z Sephory -MicroSmooth

Cześć:)
Dziś kilka słów o nowości kosmetycznej:)
Jakiś czas temu pojawił się post o mojej wish liście - czyli kosmetykach, które chciałabym kupić i których będę potrzebować na nadchodzący sezon wiosenny. Jak robię zakupy, moje przemyślenia oraz to jak je planuje, może pojawi się kolejnym razem w oddzielnym poście.
Tym czasem skupmy się na pudrze z Sephora:) 
Dlaczego ten produkt?? 
Przecież miał być puder z Mac!?


 Wszystko się zgadza, zastanawiałam się nad pudrem z Maca. Nie byłam zdecydowana, który kupić, raczej liczyłam na doradzenie Pani ze sklepu, ewentualnie chciałam kupić Sheer Mystery Powder tutaj Jednak kosztuje on ponad 200 zł.. Stwierdziłam, ze przecież puder używam od czasu do czasu, a jeśli już to stosuje niewielką ilość. Taką sumę zdecydowanie wolę zainwestować w podkład.


Jak zawsze z pomocą przyszedł internet, gdzie pewna Vlogerka porównywała właśnie puder z Maca do pudru Sephora MicroSmooth. Różnica w kryciu, konsystencji itp była niewielka, a raczej żadna, co sprawiło, że zainteresowałam się produktem z Sephora.


 Puder z Sephora jest pudrem wypiekanym i aksamitnym w dotyku. Bardzo przyjemnym. Jest kilka odcieni, które sprawdzą się u większości dziewczyn. Ja mam w odcieniu 30, jest troszkę ciemniejszy niż moja twarz, ale nie tworzy maski. Może też dlatego że nakładam go niewielką ilość, bo zwyczajnie więcej nie potrzebuje.



Puder jest moją nowośćią:) 
Dlatego też nie mam o nim wyrobionego zdania i na razie nie będę Wam go polecać ani odradzać.
Na ten czas zauważyłam:
- puder ma fajna, delikatnakonsystencję
- nie powoduje totalnego matu
- całkiem ładnie się stapia ze skórą
- dosyć mocno się pyli, jednak nie jest to bardzo uciążliwe
- ma ładne, zdrowe wykończenie
- kosztuje 59 zł
- ładne dostępne odcienie
- przy nałożeniu zbyt dużej ilości ( na mojej suchej skórze) jest widoczny i czasami zdarza się że powoduje tzw "ciastkowanie"się na twarzy. 
- myślę, że bardzo dobrze sprawdzi się dla cery mieszanej



To byłoby na tyle z moich pierwszych obserwacji. Może nie jestem nim oczarowana i to nie jest miłość od pierwszego użycia, ale nie zrozumcie tego źle, nie skreślałam tego kosmetyku. Będę testować i dawać Wam znać na bieżąco. 
Lubicie produkty z Sephory???
Pozdrawiam:*

7 komentarzy:

  1. Produkt wydaję się bardzo ciekawy, choć mam kilka pudrów jeszcze do zużycia.
    Koniecznie napisz posta jak planujesz zakup kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki. Postaram się 😊😊😊

      Usuń
    2. Oki. Postaram się 😊😊😊

      Usuń
  2. Bardzo jestem ciekawa jak ten puder będzie się dalej spisywał. Czasami pierwsze wrażenie jest mylne więc fajnie, że go od razu nie skreślasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy😊 jestem pewna jednak ze dla cer mieszanych bedzie bardzo fajny😊😊😊😊

      Usuń
  3. Ja sprawiłam sobie od nich pierwszy kosmetyk i jest to zestawik do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoc są jakieś nowe teraz pudry do brwi od Sephory.. ale jeszccze nie widzialam

      Usuń