sobota, 9 kwietnia 2016

Co kupię na promocji w ROSSMANNIE????

Cześć☺
Dziś kolejny post kosmetyczny - moje plany zakupowe z Rossmanna. 
To dosłownie kilka rzeczy. Postanowiłam się z Wami podzielić przyszłymi zdobyczami, bo może mi coś odradzicie, bądź doradzicie 😏😏😏




Róż w kremie... już od jakiegoś czasu poszukuję takiego, który spełni moje oczekiwania. Mam kilka na liście, ale jakoś nie mogę się zdecydować..Postanowiłam jednak, że skoro zbliżają się promocję to idealny czas by wypróbować ten róż w musie. Testowałyście??


Kolejna maskara z Loreal, którą chcę wypróbować. 




Coś do brwi... produkt z Essence, który używam aktualnie nie do końca mi pasuje... Polecany przez wiele osób BROW drama od Maybelline mnie również bardzo zainteresował. Wydaje się łatwy i szybki w aplikacji, a takie lubię najbardziej. 😊😊😊👌👌👌

Przeglądałam swoje kosmetyki kolorowe i zastanawiałam się czy coś mi się kończy, czy czegoś potrzebuję.. I okazało się,że mam wszystko.
- Podklad może skończy mi się za kilka miesięcy.. ale planuję zakup następnego z Sephory
-Puder mam
- Produkty do ust - mam również spory zapas i mogłabym jeszcze kilku się pozbyć..😏
-Produkty do oczu... z pewnością starczy mi ten mały zapas na najbliższe lata 😊😊 ostatnio zakupilam trio z PAESE i jestem nim oczarowana; z paletki  Zoeva jestem zadowolona, a cienie z Guerlain dopełniają wiosenny i letni wygląd. 😊😊😊😊 zdecydowanie mi starczy 😏
- Tusze do rzęs mam teraz dwa, dlatego chętnie kupię jeden w zapasie na lato 😊
-Bronzer mam,
- Rozświetlacz z wibo - polecany ostatnio przeze mnie - zdecydowanie mi starczy na pogodne i ciepłe dni.

Jak widzicie niczego specjalnie mi nie trzeba. Produkty, które mam, jestem z nich bardzo zadowolona i ciągle używam.
Promocje w drogeriach są teraz tak często, że nie trzeba kupować wszystkiego na tzw "kupę".

 A wy jakie macie plany zakupowe????










4 komentarze:

  1. Ja mam w planach kupić coś do brwi, bo za chwilę nie będę miała nic. Pomijam już to, że moje brwi są marne i ostatnio nie rosną w ogóle. ...i to chyba tyle, bo wszystko mam. Korektor, puder i tusz do rzęs mam jeszcze z ostatniej promocji, więc nie widzę sensu, by kupować kolejne. No chyba, że dostanę jakiegoś zaćmienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, a no zaćmienie czasami potrafi wygrać z rozsądkiem:) Ja na razie kupiłam tylko róż:) więc ok:):) haha

      Usuń
  2. Witaj, postanowiłam napisać do Ciebie wiadomość, ponieważ wraz z mężem planujemy starać się o dziecko. W związku z tym ze Ty już niedługo urodzisz swoje maleństwo, chciałam zapytać czy przed ciąża jakoś szczególnie się przygotowałaś ? Na co zwracałaś uwagę w diecie, czy zmieniłaś kosmetyki ze względu na ich skład i czy okres starania się był szybki czy może trwał długo. Jest to dla mnie dość istotny temat ponieważ to byłoby nasze 1 dziecko. Czy zechciałabyś nagrać film związany z ta tematyką ? Czy polecasz książki które szczegółowo opisują czas przygotowań ?

    p.s przepraszam ze w postaci komentarza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, obiecuję że niebawem napiszę post w temacie który Cię interesuje. Musze tylko wszystko sobie wypisać. Chyba że wolisz to dołączę Twoje pytania do filmu Q&A. A tak na szybko, to nie specjalnie się jakoś przygotywałam. Jem dosyć zdrowo. Dużo zieleniny. Warto też łykać kwas foliowy przed zajściem w ciąże, choć ja tego nie robiłam. Zdrowa, zbilansowana dieta przed ciązą zapewni Ci zapas witamin na miesiące w ciąży. Ja miałam bardzo dobre wyniki. Jedz dużo warzyw, pełnego ziarna. Jedz zdrowo. :)

      Usuń