czwartek, 7 kwietnia 2016

Co warto kupić na PROMOCJI W ROSSMANNIE???


Dziś post kosmetyczno - kolorowy:)
Wkrótce zbliżają się promocje w Rossmanie -49%:) 
W internecie o tym bardzo głośno, dlatego i ja postanowiłam dzisiaj polecić kilka produktów, które aktualnie ( bądź niedługo) używam i które, uważam że warto kupić, szczególnie w niższych cenach:)

Podkład firmy ASTOR
Bardzo fajny podkład, lekki, ładnie kryje, super wygląda na mojej twarzy. Nawilżający, fajny dla skóry suchej i normalnej. Utrzymuje się ładnie do kilku godzin - nawet 6-7 :)
W promocji dostępny za około 22 zł:)

Błyszczyk  Manhattan
Polecam gorąco!!! Błyszczyk przepięknie wygląda na ustach za sprawą "mokrego" wykończenia, lub inaczej "tafli wody".
Nie klei się, pięknie połyskuje.
Cena na promocji to około 9 zł:)

 Róże Max Factor
Świetny róż. Pięknie wygląda na twarzy, nie robi plam i utrzymuje się długo. Ma delikatne, satynowe wykończenie. Polecam - mój ulubieniec:)
Cena po rabacie to ok 25 zł:)
020 Lavish Mauve
Cień z Rimmel
Rzadko sięgam po cienie tej firmy, ale akurat potrzebowałam koloru chłodnej czekoladki.
Ten sprawdza się idealnie. Zastosowany w kącikach zewnętrznych może istnieć sam. Idealny do delikatnego i codziennego, szybkiego makijażu:)
Cena po rabacie około 7 zł:)
Magnif  Eyes 002 Chocolate mania

Rozświetlenie z WIBO
I w końcu mnie dopadło rozświetlenie w perełkach.Sama nie wiedziałam co wybrać. Padło na te urocze - złoto- srebrne kuleczki, dające bardzo ładny efekt na twarzy:)
Zerknijcie na nie, bo warto, szczególnie teraz na wiosnę,gdy blask jest mile widziany.
No i ta cena... po rabacie to 8 zł:):):):)

Maskara L'OREAL
Chyba nie muszę się rozpisywać???
Świetna, wydłużająca, długotrwała maskara. Nie osypuje się, podkreśla w bardzo ładny i nienachalny sposób rzęsy. Nie skleja. Daje piękny efekt na rzęsach:)
Na promocji ok 28 zł:)

Eyeliner MAYBELLINE
Ten słoiczek już chyba każdy zna...:)
Bardzo dobry, łatwy w aplikacji, długotrwały i czarny liner do oczu:)
Polecam ciepło:) Cena po rabacie to jakieś... 14 zł:)

ASTOR pomadka z serii Heidi
Mam nadzieję, że seria jeszcze dostępna:)
Polecam Wam ten piękny, czerwony kolor w numerze 006 Sexy:)
Bardzo dobrze się rozprowadza. Dosyć długo się trzyma, idealna na mniejsze i większe wyjścia.
Ten kolor mnie oczarował. Jeśli szukacie, tak jak ja idealnej czerwieni to na ten kolor uwagę zwrócić musicie:) 
Cena po rabacie..około 15 zł???

Jeśli tylko będzie w Rossmannie w nadchodzących tygodniach i któryś z polecanych przeze mnie kosmetyków wpadł Wam w oko;) (od 24.04 trwają promocje) Zwrócicie uwagę na moje typy:) Szczególnie jeśli poszukujecie konkretnych produktów:)
Macie już w planie co kupić? A może rezygnujecie z promocji??

P.s. Pamiętajcie, kupujcie z głową!!!:)

7 komentarzy:

  1. Chyba skuszę się na tą maskarę, bo nigdy jej nie miałam :-)
    Wspomniałam o Tobie w najnowszym wpisie, zapraszam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na maskare czailam się ze 2 lata. Zawsze jak wszyscy coś zachwalaja to ja jakoś w to nie wierzę.. W końcu się skusiłam. Myślę ze będzie post o moich planach zakupowych 😉Pozdrawiam

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Polecam, choć mi kupno jej zajęło 2 lata ☺

      Usuń